RE-0001
HVIS DU HAR BRUG FOR EN LØSNING, DER IKKE VISES HER, VENLIGST KONTAKT OS. SÅ VIL EN AF VORES EKSPERTER GUIDE DIG.
Testen foregik i Danmark, mens beregningerne og vurderingen er foretaget i Tyskland. Selve testen udføres ved at køre en varebil med Finnerups bilinteriørsystem inkl. værktøj og udstyr med 50 km/t ind i en væg. Dette resulterer i, at bilen stopper med det samme, hvilket svarer til en kraftpåvirkning på 20G.
I forbindelse med sammenstødet bliver alt målt og fotograferet med særligt fokus på lastrummet. Den voldsomme frigivelse af energi resulterer i en modstandskraft på 20G. Testen, som blev udført uden skillevæg (som Finnerup anbefaler på Tysk), viste, at Finnerups stativer bevægede sig 4 mm på den ene side og 9 mm på den anden. Der skete ingen andre skader. Ingen af materialerne i stativerne blev beskadiget. Konklusionen på testen var utvetydigt, at bilanordningen IKKE forårsagede nogen skade på føreren eller passagererne.
DOWNLOAD PDF